Zamknij
Noc w Muzeum 18-05-2024

Zapraszamy na drugą edycję Nocy Muzeów w Otrębusach.
Będziecie mogli zobaczyć projekty: Lamborghini Diablo, silnik Mercedesa 1000+, Polskie BMW, Bentley Azure Mulliner, Maserati, Ford GPW dla Muzeum, BMW Z1, Aston Martina DB9, Polskie Porsche, silnik Corvette C4 dla Widzów, Mercedesa 500E, oraz FINAŁ Mercedes G! Na scenie Patryk Mikiciuk w rozmowach z gośćmi specjalnymi, transmisja dostępna będzie również na żywo na kanale YouTube od godziny 20:30.
Historia polskiego sportu cartingowego lat 70-tych, zaprezentujemy gokarty z tamtych lat. Spotkacie się z Mistrzami torów cartingowych tamtych czasów!
Pokazy z detalingu wykonywane na żywo przez MX Nowicki. Montaż na żywo instalacji w pojazdach Lamborghini Diablo oraz BMW Z1 przez Profesora Nakamichi. Classicauto bez PROBLEMU przygotuję swoje aktualne jak i archiwalne magazyny na sprzedaż. Strefa gastronomiczna. Wiele atrakcji dla Dzieci i Młodzieży.

Bo Nasza Noc Muzeów to niezapomniane chwile pełne pozytywnych wrażeń!

Z wyznaczonych parkingów będzie dojazd zabytkowym autobusem do Muzeum.
Start: 18 maja godzina 19:00
Planowane zakończenie - godzina 23:59.
Obowiązują bilety tylko ulgowe w cenie 25,00 zł. Przedsprzedaż dostępna na miejscu w Muzeum lub w dniu wydarzenia w cenie 25,00 zł.

szukaj eksponatu

Oferta | Samochody ślubne

1928 Whippet Model 96

Stworzony przez Willys-Overland Corporation of Toledo, Ohio.

WHIPPET był produktem firmy Willys-Overland Company z Toledo i następcą auta Overland. Jednym z powodów, dla których nadano mu własną tożsamość, był prawdopodobnie brak sukcesu poprzedniego auta firmy Overlanda w sektorze niskich cen. Nazwa Whippet („chart wyścigowy”) była wyjątkowo adekwatna, gdyż pierwszy model tego auta był mały i zwrotny. W momencie swojego debiutu pod koniec 1926 roku Whippet był najmniejszym autem Ameryki z rozstawem osi 100,25 cala. 

W 1927 roku pojawił się model z silnikiem 6-cylindrowym. Whippet miał własną, wyjątkową osobowość i europejski wygląd. Ta ostatnia cecha była w dużej mierze rezultatem jego opracowywania przez Willys-Overland-Crossley Ltd., spółkę założoną przez Johna Northa Willysa w Anglii w 1920 roku.

Whippet był w produkcji od roku 1927 do początku 1931 roku, a sprzedany został w ilości ponad 110 tysięcy sztuk . Z początkiem Wielkiego Kryzysu Willys-Overland skupiła się na jednym tańszym samochodzie, modelu Willys 77.

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać od nas najświeższe informacje, zapisz się do poniższego newslettera.
zapiszJeśli chcesz usunąć swój adres z naszego newslettera wpisz go w pole powyżej i kliknij tutaj

Kontakt

Muzeum Motoryzacji i Techniki  ul. Warszawska 21, 05-805 Otrębusy
tel./fax (022) 758 50 67
kom. 502 257 021, 504 150 817


Czynne codziennie od poniedziałku do piątku 8.30-16.30
wszystkie soboty niedziele: 9.00 - 17.00
e-mail: retro@muzeum-motoryzacji.com.pl

Jak do nas trafić?

Jak do nas trafić? Copyright © 2024 Muzeum Motoryzacji i Techniki
Wszelkie prawa zastrzeżone